torsdag, mars 24, 2011

Fräckt Fenomen

nu på söndag är det premiär för serien Fenomen på 5:an med Uri Geller, som dock böjde skedar í tv ungefär 20 år före min tid men av all reklam och propaganda har jag lärt mig att den där snubben är någon med power.

Själva programidéen gillar jag starkt. jag tror inte riktigt på att Herr Geller skulle ha några speciella krafter men jag tycker det är kul att bli lurad och att se grejer som verkar övernaturliga. dessutom verkar de tävlande väldigt grymma, samt att det är en blandning unika figurer. lite många halvgamla män men det fanns ju med en kvinlig deltagare och en 20 årig grabb så lite spridning är det ju.

Efter att ha läst om programmet så kommer jag definitivt sitta vid tv:n vid åtta på söndag, (efter att jag lyssnat på humorhimlen lab mellan 16 och 18). Uri Geller var med i morgonpasset i p3 i tisdags och skrämde slag på Hanna, vilket var rätt så fräckt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar