måndag, april 04, 2011

Därför är det rätt åt Charlie Sheen

I en artikel på Svd står det om Skandalstjärnan Charlie sheen som satte upp en egen humorshow (helt utsåld på nolltid) och som hade premiär häromdagen. Men med facit i hand kan han nog inte vara så nöjd över hur det gick, för det gick ganska mycket åt helvete.
I förställningen varvade han monologer med filmklipp. Efter en musikpaus valde Charlie Sheen att avsluta sin föreställning. (Svd)
Fail, men jag tycker ändå inte att det är synd om honom. det är väll i och försig inte så konstigt när han så självsäkert skryter om hur bra han är, men dendär jantelags-dyrkande svensken väcks till i mig när jag hör något om honom. Men när han säger:
“I’m tired of pretending like I’m not special. I’m tired of pretending like I’m not bitchin’, a total freakin’ rock star from Mars,” säger Sheen.
Så blir jag bara arg. Så när han blir utbuad från sin show tycker jag bara det är rätt åt honom. om man tror sig vara guds gåva till mänskligheten och inte nöjer sig med att vara hollywoods högst betalade skådespelare är han ju helt... obeskrivligt dum. Han är helt enkelt inte värd någonting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar