måndag, maj 23, 2011

I blame Island! Attentionwhore...

Jag ångrar, att jag tyckte synd om isländarna under förra årets vulkanutbrott, Eyjafjallajökulls, Jag ångrar att jag kände medlidande för de stackars isländarna som klandrades för flygkrisen förra året, jag ångrar att jag inte gick med i facebook-grupparna om åskmolnet. Varför? Jo, jag förstod ju inte att det var deras plan hela tiden! Och nu när alla äntligen glömt bort varför de hatade Island gör de samma sak igen... och tydligen värre denna gången.

I lördags (uppskattningsvis) fick jag höra att en ny vulkan fått utbrott, och idag läser jag att utbrottet är kraftigare än Eyjafjallajökull, Grímsvötn heter vulkanen... Med ett nytt åskmoln som är påväg, vafaan Island, ni kan ta tillbaka erat åskmoln och stoppa upp det någostans, för vi vill inte ha det här!

Jag har nu listat ut hur det ligger till... dethär är ingen naturkatastrof förstår ni, åhnej. det är en ondskefull plan som Trollen på Island kommit på. Jag förstår att ni är tveksamma, för i en första anblick ser isländarna inte ut att tjäna något på dethär...

Deras plan består i att årligen spy ut åskmoln för att hela världen ska vänja sig vid det och tro att vulkanutbrott är helt naturligt på Island. sedan, om några år kommer de täcka hela världen med ett jävla enormt åskmoln, utan att någon kommer bli misstänksam. Vid den tipunkten när hela världen ligger i en permanent dimma kommer miljarder människoätande enorma flugor svärma ut ur deras hemliga genforskar-laboratorier.

Dessa kommer att obehindrat i hemlighet att äta upp världens alla människor (utom Isländarna förstås eftersom det är de som tämjt flugorna) sedan kommer åskmolnet lägga sig och döda alla flugor och Isländarna kan börja befolka en ny värld!

Snyggt jobbat island, Jäkligt snyggt jobbat! Men jag går inte på det!

Någon egen teori för hur det ligger till? Då vill jag gärna höra!

4 kommentarer:

  1. Alltså... Wtf? Hahaha. Det var nog det konstigaste jag har hört ifrån dig...
    Pappa sa att det var för att retas, när alla äntligen lärt sig att säga eyaafjallajökul så kommer dom med ett nytt konstigt namn.

    SvaraRadera
  2. Du kan inte skylla på ett land för detta. Antingen skämtar du eller så är du patetisk. Det är en vulkan som får ett utbrott. Inte Islämnnigarna

    SvaraRadera
  3. @joppes - Jag trodde att jag var tydlig nog... uppenbarligen inte. Joppe, jag skämtar

    SvaraRadera
  4. Bra sätt att få uppmärksamhet på sitt bloggande ;))Noooooooot!! pinsamt!

    SvaraRadera