torsdag, maj 26, 2011

Dessa serier kommer läggas ner

Alla serier kan helt enkelt inte fortsätta för alltid, av alla värdelösa amerikanska serier finns det helt enkelt inte plats i Tv-tablån. Jag vet, det smärtar men det är dax för lite nytt blod i tvrutan. Det sorgliga är att en hel del av de 26 serier som läggs ner har jag kollat på. Jag gillade verkligen "Medium" och "Lie to me", synd att de inte fanns någon framtid för dem...

Dock har jag sett en del serier i listan som jag kan hålla med om inte alls är bra. de två nya serierna på 5an "Off the Map" och "Criminal Minds: Suspect Behavior" var inte alls bra, jag förstår att de läggs ner...

Några andra serier som kommer läggas ner som jag vet vilka det är/sett något av är:
Friday Night Lights (DirecTV/NBC)
Brothers & Sisters (ABC)
Smallville (The CW)
No Ordinary Family (ABC)
Kolla in hela listan med serier som läggs ner Här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar