söndag, juli 31, 2011

The Förbundskongress

Sedan onsdags har jag druckit mer kaffe än någonsin, petat ur inlagd gurka ur subwaymackor och sovit i sovsäck. jag har varit på LUFs förbundskongress i Landskrona, där jag träffat alla möjliga kloka, karismatiska och briljanta människor som får en att bli en aning starstruck. Det betyder att i princip att jag bland 200, lyssnat på politiska debatter och beslutat om hur LUF ska tycka typ...

Under Frågan om Genuspedagogik i Lärarhögskolan gick jag upp i talarstolen med skakande ben och hade ett anförande. Även om jag var nervös så vara det nog det bästa med kongressen, framför allt just för all positiv feedback jag fick genom jublande och applåder samt folk som efteråt kom fram och berättade att de tyckte om mitt anförande, själv var jag inte så nöjd, men det är väll bra, då har jag väll möjlighet att utvecklas..

Det enda dåliga med kongressen, är att man inte har någon chans att vinna på TP...
Bästa jag gjort i sommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar